Sidor

lördag 11 februari 2012

ojojoj vad tiden går fort


Idag har jag tagit mig tid att sitta nere i pysslerummet och testa på lite nya saker jag införskaffat. Men herregud vad fort tiden går. När jag nu kom upp så upptäckte jag att det redan gått 6!!! 6 timmar. Sanslöst ;0)Men så här ser dagen alster ut....
Först en tändsticksask.
Inga svåra saker på men vad krånglit det var att få dit allt när det inte är platt.
Sen var det alster nummer två idag. Här har jag testat lite med min nya Sizzix. Den lilla musen är en friebee från Sliekje som jag färglagt med vattenfärg från Panduro. Det var faktiskt lite enklare än pennor måste jag säga.

1 kommentar:

  1. Haha ja du tiden springer iväg när man har roligt, hihi det blir lite som när man sitter vid datorn. Man tänker inte och vips så var klockan hur mycket som helst ;)
    Jättefint kort och jättefin tändsticksask :)
    Duktig du är..Trevlig kväll// Kram kram

    SvaraRadera