Sidor

söndag 22 april 2012

Mitt lilla krypin!

Nu börjar jag så smått få ordning i min "lilla" verkstad.
I lördags var min man vänlig och åkte till Malmslätt och köpte papperstället som jag köpt över nätet. Så himla skönt få lite ordning på pappren.
Jag kommer nog behöva stuva om fler gånger men för tillfället så duger det till 100%. Ibland blir man lite nöjd över sig själv att man inte gör sig av med alla överblivna möbler. Både byrå, vitrinskåp och bord stog och dammade i garaget innan jag fick användning av det igen.

Men jag har fortfarande plats kvar för nya saker. Jag har ju en tendens att hitta nya roliga saker jag måste testa inom scrapbookingen ;0) men vi tar lite i taget.

Så det var allt för idag......önskar alla en trevlig vecka!!!

Rosita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar