Sidor

torsdag 18 oktober 2012

Ännu ett White in white kort

Efter 3 dagar så har febern inte gett med sig än.
Har inte ork för så mycke men några stunder nere i pysselrummet har det blivit.
Det är så skönt att kunna gå ner men även ifrån när man känner att man inte orkar mer för tillfället.
 
Men ett nytt kort har det blivit efter en hel del möda.
Känns som om jag står och stampar och inte får någon riktig inspiration hur jag ska utforma mina kort.
 
Jag är rätt nöjd med kortets utformning men färgläggningen skulle jag nog behöva gå kurs för att få till så bra som jag sett många andra kan.
Men, men....det får helt enkelt duga ;0)

 
I det här kortet blev det inte bara vitt utan jag har haft i lite silver förrutom själva Tilda som jag målat med distresser och haft på lite stickles.

 
Och som ni ser så är ju även julstjärnan med igen, jag helt enkelt älskar den diesen.
(Hur ska det gå efter jul när jag inte ska ha den längre) Hua!!!
 
Så det var allt för ikväll, nu ska jag kurera mig så jag orkar med festerierna jag ska på på lördag.
 
Ha det bäst alla vänner....Kramizzz

1 kommentar: