Sidor

fredag 5 oktober 2012

White christmas

Nu har jag gjort några fler julkort.
Mina dies från England kom igår och dom var jag ju tvungen att testa och jag tycker dom är helt underbara. Jag är så tacksam för att jag köpte mig en Big Shot från första början så att jag kan använda så här stora dies.
 
 
Tyvärr är det väldigt svårt att fota vita kort men det blev lite bättre efter att jag tog bort bilxten.
 
 
Nallebjörnen är från Magnolia och jag har min vana trogen färglagt den med distress refill och vattenpenna.

 
Här är nästa julkort. Bedårande Tilda som sitter och sen mina nya favoriter, julgranarna som här har fått lite snö. Sen var jag ju tvungen testa diesen med texten "Meey Christmas". Testade först att göra den vit men då försvann den helt så den fick bli röd.

 
Insidan på kortet.


Diesen jag har använt är Go kreate XL frame #1 och Spellbinders ovals.
Spellbinders Shapeabilities - Layered Poinsettia
Marianne creatables - christmas tree
Marianne creatables - reindeer
 
Tack för titten!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar