Sidor

onsdag 19 december 2012

Årets sista julkort

Nu är julkortskapandet över för detta år.
Måste erkänna att jag faktiskt ser fram emot att få göra några helt vanliga födelsedagskort igen ;0)
 
 


Det första är med Magnolia kyrkan, tycker den stämpeln är helt underbar.
 
 
Kort nummer 2 blev till lite hastigt i morse när jag kom på att jag skulle åka till min underbara frisör med en tack/julblomma för att hon alltid trixar och fixar när jag kommer på att det är dax NU !!!
 
 
SÅ......det var dom sista.
 
Nu ska jag skapa födelsedagskort. Men vem vet, det kanske blir ett litet julkort någon gång ibland så att det inte blir så stressigt i slutet ;0)

2 kommentarer:

  1. OMG sååå underbart snyggt det översta, såg den på FB, blev alldeles stum sååå underbart fiint :).
    Det andra är sååå superfint också :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kort och det är skönt när de är klara. Så det tar väl några veckor sen....
    God Jul kram från Titti

    SvaraRadera