Sidor

torsdag 21 februari 2013

Äntligen

SÅ!!! Nu har jag äntligen fått upp mitt pysselrum på markplan och hittat lite inspiration till ett kort.
 
Det har varit lite sisådär med lusten att skapa för det har varit så mycke runt omkring som tagit uppmärksamhet och ork.
 
Men tillslut så blev det ett kort. Själva stämpeln var längesen jag målade men inte vetat vad jag ska göra för slags kort. Det blev tillslut ett vår/sommar kort med ljusa pastellfärger.
 
 
 
Jag blir lika fachinerad varje gång jag gör ett kort. Det liksom bestämmer själv hur det ska bli.
 

 
Texten har jag skrivit ut på datorn
 (man kan ju inte ha stämplar till allt, skulle bli alldeles för dyrt)

 
Det är en av dom första stämplarna jag maskade.
Väldigt nöjd med resultatet.

 
Det var allt för idag..
 
Hoppas att vårsolen snart ska orka ta bort all skitig snö ;0)
 
Kramizzz Rosita

2 kommentarer:

  1. Ja solen har strålat över oss både idag och igår..Jippi. Så ditt fina kort blir man glad av och hoppas våren kommer, för det behöver vi. Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Oh WOW so beautiful :D
    Thankyou so much for joining in with my candy and good luck xx
    Hugs Debbie x

    SvaraRadera