Sidor

tisdag 31 januari 2012

Premiär....


Jaha.....inte nog med att jag börjat Scrappa. Fick även order av min kära kollega att skaffa mig en blogg, så här sitter jag nu. Det här va ju inte helt enkelt att förstå sig på men jag ska göra ett ärligt försök.
Här kommer mitt allra första egna alster gjort i mitt nya pysselrum i källaren.

Som ni kanske ser är jag inne i en väldigt lila period. Men färgerna ändrar sig precis som årstiderna.

Det här var allt från mig denna gång.......Tack & Hej!!!

2 kommentarer:

  1. Hihi, hej där vännen och välkommen in i bloggvärlden :) Tänk vad lite "pusching" kan göra...Jätteroligt att se att du kommit hit och ditt kort är jättefint :)Jag ska allt blogga om att du finns här en kväll när jag får tid...
    Nu är det snart dags för kudden här...ses imorgon på jobbet // Kram kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen till pyssel- och blogg-världen! Hittade dig så klart genom Cattis! :)
    Detta första kort du visa är ljuvligt lila med den underbara fjärils-stansen och en vacker text... och ljuvliga blommor. Syns inte att du är nybörjare!
    Hoppas att du kommer få många goa pysselvänner här i bloggvärlden och att du kommer få många goa avslappnande och inspirerande stunder att pyssla framöver. ♥ Det är ju en sådan fantastisk hobby! ♥
    Kramar
    Åsa

    SvaraRadera