Sidor

torsdag 2 februari 2012


Kort nummer 2 i kortmakeriet. Det här är inte alldeles lätt. Det är svårt att tänka ett steg i förväg hela tiden. Hur vill jag att slutresultatet ska bli? Vad måste göras innan jag sätter dit den blomman eller den pappersbiten.....phuuu!!!
Men man lär så länge man lever.....får försöka hitta inspiration här ute på dom olika bloggarna och sen försöka anpassa kortet efter dom tillbehör jag har för tillfället. Finns mycke mer jag skulle kunna köpa imorgon om ekonomin fanns.
Tack för idag!!!

2 kommentarer:

  1. Det här är jättefint med :) Du är så duktig :)
    Jag ser att du med lärt dig att ta tillvara på rosstjälkarna ;)Aktiv är du på bloggen med, önskar jag vore detsamma och hade orken, lusten och tiden ...Kramis

    SvaraRadera
  2. Härligt rosa kort du gjort och gillar så hur du använt de två hjärtanen. Men visst är det så att det är ett ständigt härligt "problem" att det finns så stort utbud av pysselsaker och att man ständigt lär sig att se på sina pysselsaker på ett nytt sätt när man vänder och vrider på dem och upptäcker nya sätt att använda dem. Man säger ju att nöden är uppfinningarnas moder och många gånger kommer jag på bra idéer just för att man saknar något och måste tänka om. Så man kan ibland vända det till något positivt! :)
    Kramar igen!
    Åsa

    SvaraRadera