Sidor

fredag 9 mars 2012

Färglägga med distresser


Idag var jag och handlade lite till mitt pyssel igen ;0)
Vi har en butik som ska sluta med scrapbooking saker så jag passade på att handla lite distress färger för halva priset. Fick lite tips och ideer från internet (som vanligt)
Jag har laminerat ett papper med alla distressfärjer som jag skrivit ut på datorn. (Som alla vet så torkar ju inte färgen på glatta ytor) Sen är det bara att droppa en droppe färg och måla med vattenpenseln. Funkar mycke bättre än att ha det på ett acrylblock.
Så här blev min första skapelse med distressfärger. Freebien är tagen från Beccys Place och lite ovan är jag allt, det syns ;0)
Sen är jag så glad för en butik vid Nya Torget i Norrköping ska utöka sitt sortiment med pyssel till att även ha scrapbooking saker. Hon hade redan idag lite men ska utöka så fort den andra butiken blivit av med sitt lager. Butiken heter Diverses och ligger på Trädgårdsgatan precis intill Nya Torget. Hon har även en hel del annat pyssel så som tårtdekorationer, pärlor, maskerad m.m
Det var allt för denna gång!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar