Sidor

fredag 9 mars 2012

Nu ska det bli ordning på torpet ;0)


Nu har jag bloggat runt och hittat en bra lösning för mina stämplar. Jag tror den kommer passa mig perfekt.
Jag har valt att fortfarande ha stämplarna i fotofodral, vet inte om det faktiskt är nödvändigt för dom sitter rätt så bra. Men mina stämplar är ju i och för sig väldigt nya och har ny foam på.
Jag har stämplat bilden på vanligt papper (tog sånt jag hade liggande) sen har jag varmlaminerat 4 st i en laminatficka. Klippt den i 4 delar och satt på tillhörande stämpel. Jag tror att man även kunde haft ett helt A4 och lagt ner i en stor ficka men det här passade mig bäst. Nu sitter stämpeln fast medans jag drar ut "kortet" för att använda stämpeln
Så nu har jag gjort olika pärmar med olika stämplar i tex Magnolia, Texter, Clear stamps m.m
Väldigt nöjd med mitt resultat ;0)
Tack och Godnatt ;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar