Sidor

söndag 4 november 2012

oj oj oj

Det är konstigt vad klockan tickar iväg när man sitter nere i pysselrummet ;0)
 
Men nu ska jag bara göra det här inlägget sen blir det horisontal läge.
 
Idag blev det ett kort helt utanför dom tradionella färgerna.
Var helt enkelt tvungen att testa med min favorit färg som är lila.
 


Såhär blev resultatet. Faktiskt väldigt nöjd med det här kortet ;0)
 
 
Med det här kortet ska jag faktiskt anmäla mig i en challenge på Wild Orchid Crafts.
Önska mig lycka till ;0)
 
 
Och nu!
 
Sov gott i höstmörkret, snart kommer julen med ljus och mys ;0)
 


2 kommentarer:

  1. ÅHH helt otroligt snyggt, såå underbara detaljer och såå söta Tilda, gillar massor :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Tjusigt kort och klart jag önskar dig lycka till !!!
    vilken fiffig ide det med lamineringen till distressfärgerna...
    ha en bra afton
    kram
    Agneta

    SvaraRadera