Sidor

onsdag 5 december 2012

Bara 18 dagar kvar till julafton

Ja som sagt. Nu är det bara 18 dagar kvar till Julafton.
Här har det i dagarna 2 varit snökaos, men det ser ut som om det varit likadant i hela Sverige.
Jag har haft tur och varit ledig så jag har inte behövt åka ut i kaoset men imorgon är det dax igen.
 
Pysslandet har det varit lite sisådär med. Har intee riktigt haft tid att sitta nere i pysslerummet några längre tider. Men jag har allt gjort några kort och även några rimtexter till några av julklapparna. Med den här hobbyn så var jag ju tvungen att göra texterna lite roliga ;0)
 
Såhär blev slutresultatet.
 
Lili of the valley stämpel


 
På det här kortet har jag stämplat med min persoliga julstämpel som jag beställt från stämpelfabriken
Länk till stämpelfabriken

 
Till sist mina julklappsrim ;0)




2 kommentarer:

  1. ÅHH WOOW såå underbart härliga julkort, gillar alla :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Har hittat hit för första gången och gillar det du gör och tycker om alla dies du använder dig av. Ja det går snabbt mot jul och snö har vi fått. Kram Titti

    SvaraRadera