Sidor

lördag 19 januari 2013

Lite blandat ;0)

Det här blir ett inlägg med gott och blandat.
Först blir det en bild på födelsedagskortet när det blev helt klart.
(bild på det finns även i föregående inlägg)


Insidan består av en dikt.
Kortet har jag gjort till min dotter som skulle ge det till sin pojkvän Simon.

 
Nästa kort är det kortet vi gav till Simon.
Det blev ett White on White kort ;0)


 
Sen har jag ikväll suttit och maskat och färglagt lite. Träning ger färdighet ;0)
 
 
Den sista bilden visar min nygjorda förvaring av mina pins.
Kände att jag inte fick någon översyn på vilka jag hade när dom låg i en låda,
så jag tog en canvastavla och limmade dit lite frigolit på baksidan.
Sen har jag testat mina nya glimmermist ;0) på den för att känna och se hur det funkar.
 
Rätt så nöjd med resultatet och det finns ju plats för några fler ;0)
 
 
Tack för titten och på återseende ;0)
 
Kramizzz Rosita

1 kommentar:

  1. Vilka härliga alster, allesammans! Kortet helt i vitt är makalöst vackert och tavlan som förvaring för pins blev en riktigt vackert förvaring! Smart med en frigolittavla!

    Tack för fina ord inne hos mig, de värmer! =)

    Ha en riktigt härlig dag, kram!

    SvaraRadera