Sidor

torsdag 3 januari 2013

Nytt år = nya möjlighter

Så...nu har vi äntligen tagit farväl av det gamla och ser fram mot det nya.
Vad det innebär är det ju ingen som vet men jag hoppas att 2013 blir bättre än 2012.
Samtidigt så var ju 2012 ett bra år på sätt och vis, jag började med kortmakeri ;0) tack vare min underbara arbetskamrat Cattis .
 
Det har varit lite stiltje i kortmakarstudion under jul och nyår förrutom att jag gjorde bordsplaceringslappar till middagen. Det blev väldigt uppskattat ;0)
 


 
Sen har jag faktiskt gjort ett kort utifrån en skiss som kommer från nyårsscrappen på svenskscrapbooking som jag tävlar med.
Nu är det bara att vänta och se hur det går ;0)

 
Nu önskar jag er alla en god fortsättning
 
Kramizzz Rosita


2 kommentarer:

  1. Hej där!
    Oj så mycket fint du gjort!!! Gillar hur du satt Tilda i en stansad ram på detta kortet.
    En liten fråga: vad är det för finurlig hållare du har på väggen för dina glitterlim?

    Ha det gott // Monica
    (http://monica66.blogg.se)

    SvaraRadera
  2. Hej Monica. Niger och tackar ;0)

    Hållaren är igentligen en "spö" hållare som jag köpt på Höök´s och är till för att sätta upp ridspön i, men jag såg när jag surfade runt någon som hade använt den till just det här. Många bra finurliga lösningar finns det där ute ;0)

    // Ha det bäst ;0)

    SvaraRadera