Sidor

onsdag 6 mars 2013

Bröllopsminnen i LO nr 2

Nu har jag verkligen kommit igång.
 
Här är LO nummer 2 och den blev helt annorlunda.
Det var mycke svårare att göra en layout med fler kort, att få ett flyt och framförallt att man ska kunna se bilderna ordentligt.
 
Det var en av dom lyckligaste och roligaste dagarna i mitt liv. När jag ser bilderna så kommer alla minnen tillbaks. Alla förberedelser, efterfesten som varade i dagarna 3 men framför allt den
STORA dagen!
 
 
 
Mina underbara barn som gjorde min dag så speciell ;0)
Michaela sjöng solo i kyrkan och jag minns att tårarna rann för jag var så stolt.

 
Kolla in bilden på Oliwer, det gäller att hålla tungan rätt i munnen ;0)

 
Påsen med hjärteris har jag sparat, himla trevligt att den kom till användning.
Pinnsen vid kallorna är hårnålar jag hade i håret ;0)

 
Så, det var allt från mig.
 
Kramizzz Rosita
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar