Sidor

torsdag 7 mars 2013

En liten rundtur

Nu är jag på plats och har suttit in mig lite i det nya pyssel/kontors rummet.
 
Förut satt jag nere i källaren i en del av pannrummet men ju mer pysslande det blev desto mer saker införskaffar man. Jag växte ur och sen så var det väldigt mörkt och ensamt att gå ner dit.
Då växte en ide fram att vi kunde flytta på sonen som inte behöver så stort rum längre till det lilla sovrummet som fungerat som kontor.
 
Sagt och gjort.....vi flyttade in honom där och jag fick hans gamla sovrum och här får vi plats med både kontor och pyssel ;0)
 
Nedan kommer jag visa lite bilder på mitt "nya" rum ;0)
 
 
Min arbetsplats ;0)

 
 
 
Min distressförvaring och i lådorna är det allt möjligt plock som tex pennor, lim, klädnypor m.m
 
 
Sizzix Big shot och laminatmaskinen har ett eget bord. Ett gammalt databord, helt perfekt.

 
Överskådlig diesförvaring ;0)

 
Pappershylla och ett vitrinskåp med MS stansar och diverse småplock i skåp och lådor ;0)

 
OCH!!!
 
Man tager vad man haver ;0)
Har ingen råskog men en rullhylla ifrån badrummet fungerade också perfekt ;0)
SÅ nu blev det omgjort i badrummet också ;0)


 
Det var allt för den här gången ;0)
 
Scrappa lungt ;0)
 
Kramizzz R
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar