Sidor

måndag 25 mars 2013

Lite nytt ;0)

Så......här har jag ju inte varit på ett tag.
Har knappt haft tid att sitta ner i pysselrummet överhuvudtaget.
Hus, hem, sjukt barn och jobb har tagit all min tid.
 
Men tillslut blev det ett par projekt.
 


Beställde några nya dies som jag var tvungen att testa.
 Den var så fin så jag ville inte dölja den i allt för mycke dekoration så det blev ett enkelt kort.
Det är en Spellbinders die som heter Gold labels four.
Den mindre diesen är en vanlig Spellbinder label four.
 

 
Kort nr 2 fick jag en ide om att jag skulle göra ett kort som liknar en tavla. Det är ju så populärt med tavlor som sträcker sig över flera ramar och storlekar.
Såhär blev det resultatet ;0)
 
 
Även det ett enkelt kort med inte allt för mycke dekoration.
 
Nu önskar jag alla en underbar dag i vårsolen...
 
Kramizzz R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar