Sidor

tisdag 10 september 2013

Igång igen!!!

Så!!!
Då är första kortet på 4 månader gjort.
Det blev ett bra att ha kort men jag upptäckte att jag måste träna mycke mer på min färgläggning.
Jag tycker det är väldigt svårt att få till djup och skuggor på det jag målar.
Färgläggningen har jag gjort med Distress och Twinklings.
 
Den här lilla goa Tilda heter Sakura och kommer från Special moment collection.
Det unerbara pappret kommer från Maja design, Sofiero.
Grattistexten sitter i en ram jag gjort på Crafter's Clay från Martha Stewart.
 
 
Med i kortet är även favorit disen från magnolia, Heart swirl & Lovely fence.
 
 
Jag har även använt Fjärilsstansar från Martha Steward och
många blommor från Wild Orchid Crafts.

 
När tid och ork finns ska jag även lägga upp bilder på dom senaste korten jag gjorde innan jag tog semester från scrapprummet.
Plitade ihop 3 st studentkort till en arbetskamrat och sen ett kort till 2 personer som min kära bonusdotter skulle ge bort.
 
Men det får bli en annan dag....
Tack och Hej!!!
 
 


2 kommentarer: