Sidor

onsdag 11 september 2013

Lite gammalt

Nu ska jag presentera några kort jag gjorde innan uppehållet från pysselrummet.
 
Dom 3 första korten gjorde jag till en arbetskamrat.
Som ni ser är det alla studentkort med lilla Tilda ;0)
 
 
Jag gjorde alla korten olika och det ver inte helt lätt med inspirationen.

 
Men jag är fullt nöjd med slutresultatet.

 
Det här kortet gjorde jag till min bonusdotter och hennes man.
Dom skulle på fest hos ett par som båda fyllde år.
Först hade jag tänkt göra 2 kort men dom hade en gemensam present så då fick jag tänka om.

 
Resultatet blev 1 kort men med en varsin tag och text till var och en.
Det blev även neutrala färger iom att det var till en kille och tjej.

 
Om jag har förstått rätt så blev kortet uppskattat ;0)
 
Det var allt för denna gång.....tack och hej ;0)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar