Sidor

lördag 21 september 2013

Julkort nr:1 2013

Nu är det gjort!
 
Julkort nr:1 år 2013 är gjort.....äntligen!!!
 
Det känns lite som om kreativitets krampen har släppt så nu ska jag försöka passa på att göra fler kort. Har en helt ensam helhelg att fylla.
(familjen är på jakt/skogsröj)
 
Det här kortet har jag suttit med ett tag och inte vetat riktigt hur jag skulle utforma.
Sen kom mina underbara julstämplar från pysseldags och då släppte det lite.
 
 
Det enda jag känner är att jag tycker korten blir lite för platta.
Skulle vilja ha mer "höjd" 3d effekt men är samtidigt rädd för att det ska bli för mycke så att kortet blir rörigt. Det vill jag inte!

 
Det blev en enkel insida ;0)

 
Har ni några tips eller förslag på förbättringar tar jag gärna emot dom ;0)
 
Önskar nu alla en underbar dag i höstsolen..
 
Kramizzz Rosita


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar